برگزاری دوره جامع سئو ۳۶۰

دوره سئو 360 سهیل حجازی

راهنمای مقاله

در سال 2025 که هر ساعت میلیاردها پرس‌و‌جو در Google صورت می‌پذیرد، به طوری که به‌عنوان مثال بیش از 99000 جست‌وجو در هر ثانیه ثبت شده است. اگر وب‌سایت یا کسب‌و‌کارتان در نتایج جست‌وجوی گوگل دیده نشود، گویی در فضای اینترنت حضور ندارید. به همین دلیل، برای نخستین‌بار در کاشان دوره‌ای جامع و تخصصی با عنوان «سئو ۳۶۰» برگزار می‌شود تا علاقه‌مندان، مدیران کسب‌وکار و تولیدکنندگان محتوا بتوانند به ‌صورت اصولی و حرفه‌ای، سئو را از پایه تا پیشرفته یاد بگیرند.

این دوره از ۲۲ مهرماه آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۰ مهرماه برای ثبت‌نام اقدام کنند. دوره در مجموع ۲۴ ساعت آموزش کاربردی دارد و پس از پایان، به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر از سازمان فنی‌وحرفه‌ای ک

چرا دوره سئو 360 ؟

سئو از پایه تا پیشرفته، در یک مسیر جامع

دوره «سئو ۳۶۰» به‌گونه‌ای طراحی شده که شرکت‌کنندگان را از مفاهیم ابتدایی تا مباحث پیشرفته و تخصصی سئو پیش می‌برد. این دوره در ۱۲ جلسه برگزار می‌شود و تمامی جنبه‌های سئو از جمله سئو داخلی، خارجی، تکنیکال و محلی را پوشش می‌دهد.

آموزش کاربردی با جدیدترین استانداردهای روز دنیا

در این دوره، علاوه بر آموزش مباحث تئوری، تمرکز ویژه‌ای بر اجرای عملی پروژه‌های واقعی وجود دارد تا شرکت‌کنندگان بتوانند آموخته‌های خود را در محیط واقعی به‌کار گیرند. همچنین در این دوره از ابزارها و تکنیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) برای تولید محتوا و تحلیل داده‌ها استفاده خواهد شد.

دوره سئو 360 سهیل حجازی

سرفصل‌های دوره سئو 360

جلسه اول: آشنایی با سئو

  • سئو چیست؟
  • بخش های سئو
  • تفاوت های SEO، AIO، GEO، AEO و SXO
  • ابزار های کاربردی در سئو
  • افزونه های سئو
  • جایگاه سئو در مارکتینگ

جلسه دوم: خزش

  • کراولر چیست؟
  • انواع ربات های گوگل
  • روند کراول سایت توسط ربات های گوگل
  • روند عملکرد گوگل برای رنک بندی سایت ها

جلسه سوم: قوانین و چهارچوب های سئو

  • الگوریتم ها
  • سئو کلاه سیاه
  • کپی رایت
  • محتوای هوش مصنوعی

جلسه چهارم و پنجم: سئو داخلی و سئو محلی

  • انواع کلمات کلیدی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • لینکسازی داخلی
  • سرچ اینتنت
  • پیلار و کلاسترینگ
  • تقویم محتوایی
  • ساختار آدرس صفحات
  • ساختار دسته بندی سایت
  • ساختار منو
  • تفکیک صفحات بر اساس کلمات کلیدی
  • تایتل و متا دیسکریپشن
  • اسکیما
  • انواع لینک داخلی
  • کامنت
  • امتیاز دهی صفحات
  • Local SEO

جلسه ششم: تولید محتوای سئو شده

  • هدینگ ها
  • چگالی کلمات کلیدی
  • ساخت محتوای متنی با AI
  • ساخت تصویر یونیک با AI
  • سئو تصاویر
  • اهمیت کپی رایتینگ

جلسه ششم: Discover

  • تولید محتوا برای Discover

جلسه هفتم، هشتم و نهم: سئو تکنیکال سایت

  • Speed
  • txt
  • Sitemaps
  • Indexing API
  • page Optimization
  • SSL
  • Redirects & stats
  • Caching
  • Server Uptime
  • IP Canonical
  • JS & CSS Minify
  • Canonical
  • Core Web Vital
  • Removal
  • CSR & SSR
  • AMP
  • CDN
  • اصلاحیه فنی

جلسه دهم و یازدهم: سئو خارجی

  • فاکتور ها
  • Nofollow links
  • انواع لینکسازی خارجی
  • انواع بک لینک
  • ایجاد کمپین رپورتاژ آگهی
  • انواع روش های لینکسازی در رپورتاژ
  • بک لینگ گره دوم
  • شبکه های اجتماعی و UGC
  • کامنت مارکتینگ

جلسه دوازدهم:ابزار های کاربردی

  • Search Console
  • Google Analytics
  • Screaming Frog SEO
  • Google Trends
  • Keyword Tool
  • Krea
  • ChatGPT
  • Moz
  • Semrush

فرصت طلایی برای علاقه‌مندان سئو در کاشان

برگزاری این دوره برای اولین بار در کاشان، فرصت ارزشمندی برای فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ، صاحبان کسب‌وکارهای محلی و دانشجویان علاقه‌مند فراهم کرده تا بدون نیاز به سفر به شهرهای بزرگ، به سطحی حرفه‌ای از مهارت‌های سئو دست یابند.

  • 📅 مهلت ثبت‌نام: تا ۲۰ مهرماه
  • 🚀 شروع دوره: ۲۲ مهرماه
  • مدت زمان دوره: ۲۴ ساعت آموزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *